Dodacia politika
- úvod
1.1 V týchto zásadách uvádzame podrobnosti o spôsoboch doručenia, obdobiach a poplatkoch
ktoré sa vzťahujú na objednávky našich produktov uskutočnené prostredníctvom našej webovej stránky.
1.2 Táto politika nezakladá právne vymáhateľné práva a povinnosti; skôr
je tu uvedená naša bežná prax vo vzťahu k dodaniu produktov
politiky. - Poplatok za doručenie
2.1 Ponúkame bezplatné štandardné alebo expresné doručenie všetkým
adresy Európskej únie, na všetky objednávky.
DOPRAVA ZDARMA:
Rakúsko
Belgicko
Bulharsko
Chorvátsko
Česká republika
Dánsko
Estónsko
Fínsko
Francúzsko
Nemecko
Grécko
Hungary
Írsko
Taliansko
Lotyšsko
Litva
Luxembursko
Holandsko
Poľsko
Portugalsko
Rumunsko
Slovensko
Slovinsko
španielsko
Švédsko
2.2 Za doručenie na všetky adresy Spojeného kráľovstva účtujeme 130 €.
POPLATOK DOPRAVY:
Spojené kráľovstvo - Geografické obmedzenia
3.1 Zvyčajne budeme schopní doručiť do nasledujúcich krajín a území:
Rakúsko, Belgicko, Bulharsko, Chorvátsko, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko,
Francúzsko, Nemecko, Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko,
Holandsko, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko a Švédsko
3.2 Niekedy nie sme schopní dodať tovar do ostrovných krajín, ako je Cyprus,
Kanárske ostrovy, Azorské ostrovy, Malta.
3.3 Z času na čas môžeme súhlasiť s dodaním produktov do iných krajín a
územia. - Spôsoby a lehoty doručenia
4.1 Metódy, ktoré používame na dodanie našich produktov, a časové obdobia v rámci nich
ktorých dodávka je zvyčajne dokončená, sú nasledovné:
(B) ak je vaša doručovacia adresa na Európska únia pevnina, budete
možnosť vybrať si alebo iba použiť náš predvolený spôsob dopravy a
typické obdobie pre dodanie produktov týmto spôsobom je 3-11 pracovné
dní, pokiaľ nie je jasne uvedené inak;
(C) ak je vaša doručovacia adresa na mimo Európskej únie pevnina,
budete si môcť vybrať alebo použiť iba náš predvolený spôsob dopravy,
a typická lehota na dodanie produktov týmto spôsobom je 5-15
pracovné dni, pokiaľ nie je jasne uvedené inak;
4.2 Ak zadáte objednávku do 1:XNUMX GMT/BST v pracovný deň, tento čas
obdobia plynú od skončenia pracovného pomeru v ten deň; ak zadáte objednávku
po 1:XNUMX GMT/BST v pracovný deň alebo v deň pracovného pokoja
lehoty plynú od skončenia pracovného dňa v nasledujúci pracovný deň.
4.3 Dodacie lehoty uvedené v tomto oddiele 4 sú len orientačné
vynaložíme maximálne úsilie, aby sme zabezpečili, že zásielku dostanete v poriadku
čas, negarantujeme doručenie pred uplynutím uvedenej lehoty.
4.4 Pred odoslaním produktu môžeme vykonať kontrolu podvodov a
tieto kontroly môžu oneskoriť vaše doručenie. Ak je pravdepodobné, že dodávka bude oneskorená ako
na základe kontrol preverovania podvodov vás budeme informovať. - Poplatky za doručenie
5.1 Poplatky za doručenie sú zahrnuté v každej cene na našej webovej stránke vďaka nášmu bezplatnému
Pravidlá prepravy. Doprava zdarma platí pre všetky objednávky bez ohľadu na cenu,
bez možnosti dodatočných alebo neočakávaných nákladov zaťažujúcich kupujúceho.
5.2 Naše poplatky za doručenie sú nasledovné:
() pri štandardnom spôsobe doručenia budú poplatky za doručenie 00,00 €;
(B) pri expresnom spôsobe doručenia budú poplatky za doručenie 00,00 €. - Sledovanie dodávky
6.1 Sledovanie dodávky je k dispozícii pre všetky objednávky našich produktov.
6.2 Ak chcete sledovať doručenie, zadajte číslo objednávky (ktoré je uvedené vo vašom
e-mail s potvrdením objednávky) na webovú stránku nášho poskytovateľa doručovacích služieb tu:
https://www.17track.net/. - Potvrdenie a podpis
7.1 Všetky zásielky musia byť prijaté osobne na dodacej adrese a a
musí byť uvedený podpis.
7.2 Náš poskytovateľ doručovacej služby vás vopred upozorní na pokus o uskutočnenie
doručenie vyžadujúce podpis. - Dodatočné dodávky
8.1 Ak je prvý pokus o doručenie neúspešný, urobí to náš poskytovateľ doručovacej služby
urobte ešte aspoň 1 pokus o doručenie produktov vo vašej objednávke. - kolekcia
9.1 Ak vaše produkty zostanú nedoručené napriek nášmu poskytovateľovi doručovacej služby
aspoň 1 ďalší pokus o ich doručenie, poskytovateľ doručovacej služby
zanechá na vašej adrese kartu s pokynmi, ako si ju môžete vyzdvihnúť
vaše produkty vrátane časového limitu na vyzdvihnutie. - Problémy s doručením
10.1 Ak sa vyskytnú nejaké problémy s doručením, kontaktujte nás pomocou
kontaktné údaje, ktoré zverejňujeme na našej webovej stránke alebo vám ich inak oznamujeme.
10.2 Ak náš poskytovateľ doručovacej služby nie je schopný doručiť vaše produkty a podobne
zlyhanie je vašou chybou a nevyzdvihnete si svoje produkty z našej dodávky
poskytovateľa služieb v príslušnom časovom limite, môžeme sa dohodnúť na zabezpečení
opätovné dodanie produktov; vyhradzujeme si však právo účtovať vám poplatky
skutočné náklady na opätovné doručenie (aj keď bolo pôvodné doručenie bezplatné
spoplatnené).
10.3 Orientačný zoznam situácií, kedy nedodanie bude vašou vinou
je uvedené nižšie:
() uviedli ste nesprávnu alebo chýbajúcu adresu/telefónne číslo na doručenie;
(B) v adrese doručenia, ktorá bola poskytnutá, je chyba;
(C) adresa na doručenie nie je primerane dostupná;
(D) adresa doručenia nie je bezpečne dostupná;
(E) ak sa nevyžaduje osobný príjem, neexistuje žiadny jednoduchý a bezpečný prostriedok
ponechania produktov na adrese dodania a nie je tam č
osoba, ktorá je k dispozícii na prevzatie zásielky; alebo
(F) ak sa vyžaduje osobný odber, na adrese nie je k dispozícii žiadna osoba
doručovaciu adresu na prijatie zásielky a podpísanie.